Collaboradors

Dediquem aquest espai al Club Natació Vallirana per agrair el suport, patrocini i suport als nostres col·laboradors i espònsors: socis col·laboradors, empreses i entintats.

Els socis col·laboradors són una peça fonamental en el CNV: participen de manera activa en les activitats socials del club i col·laboren mitjançant una quota especial anual que ajuda al club a seguir creixent: moltes gràcies !!

Amb la seva participació i confiança ajuden al fet que puguem seguir mantenint viva la passió per la natació i waterpolo a Vallirana: som un club amb més de 60 anys d’història !!.

Empreses i entitats col·laboradores amb el Club Natació Vallirana:

Vols colaborar amb el CN Vallirana?

La història del CN Vallirana és una història de treball, de lluita i esforç i també d’èxits, amb més de 60 anys formant nedadors i waterpolistes. Amb l’ajuda i esforç dels socis, col·laboradors i entitats, al CN Vallirana s’han aconseguit grans èxits: socials i esportius.

Esforç, esportivitat, equip, compromís i respecte són el combustible dels nostres nedadors. Nedadors i waterpolistes orgullosos de portar per tot el món el nostre casquet vermell, negre i blanc de Vallirana.

Participa amb el CN Vallirana tant si tens, coneixes o treballes en una empresa com si pertanys a una entitat. També pots participar de manera particular vols donar suport als nostres esportistes: posa’t el casquet del CN Vallirana. La teva ajuda és molt important, ens permet créixer, avançar i seguir formant a nedadors i waterpolistes.

És molt senzill participar al CN Vallirana, omple el següent formulari de contacte i ràpidament contactarem amb vosaltres: gràcies !!

Els camps marcats amb * són obligatoris